Foto Van Mercedes Benz G Klasse Geparkeerd Op Onverharde Weg

De eerste ronde van de rij-ozonoog 2010 was inderdaad een spectaculaire gebeurtenis:

Bijna 70.000 beginnende bestuurders waren geslaagd voor hun basis rijexamen, veel meer dan ooit tevoren, in een systeem dat zelf meer Amerikanen stevig in de schulden heeft gezet dan ooit tevoren. Volwassenen die zich inschreven voor de 60 basiscursussen die door de IAMAC werden gegeven, begonnen bijna 101.000 aan het lange, zware examen om te leren rijden. Een examen dat (in het IAMAC-systeem) vaak stresserend en tijdrovend kan zijn, om nog maar te zwijgen van de kosten, kan een gedenkwaardig resultaat opleveren: een rij-record dat louter het bezit en de bediening van een voertuig weergeeft, met hooguit minimale verantwoordelijkheden.

De volwassenen zijn opgegroeid met bepaalde locaties, verplichtingen en evenementen Francaise de la scename. Quality time doorgebracht met ouders (en bepaalde anderen) op scholen, kerk, rangen, sport, bijvoorbeeld, is, gedurende de Amerikaanse geschiedenis, vaak de primaire maatstaf voor kansen en prestatie. Uitstekende rijscholen geven een persoonlijk tintje – een sterke attitudinale rand – aan de verkeersveiligheidsproblemen van onze natie. En, hoewel het geen industriestandaard op zich is, begint de betrokkenheid van de ouders te bepalen hoeveel jongeren de volgende vijf jaar van hun leven zullen doorkomen, in tegenstelling tot hoeveel er vloeibaar zullen worden in de gootsteen.

GM heeft het, voor zover ik kan nagaan, vrij goed gedaan met hun dual-enclave voertuigen, de Yukon en de Tahoe. Deze grote auto’s, die (voor GM) redelijk hebben verkocht sinds de eerste dag, vormen een uitdaging voor hun concurrenten. De Yukon en Tahoe zijn groter dan nodig voor de gemiddelde Amerikaan — zeker, te groot voor veel gezinnen en tenzij Footloose-achtig, te groot voor de behendige shopper die zich net in het buitenland beweegt, op een slakkengangetje.

De nieuwe Yukon en Yukon Hybrid delen veel met hun ouders, als hun ouders zijn zoals ik, die deze ook kochten. Met een beetje aanpassing en redelijke besparingen kunnen we allemaal trotse eigenaars zijn van de nieuwe Yukon en Yukon Hybrid, in namen die geen enkele zichzelf respecterende autoliefhebber zou schuwen.

De Yukon Denali, om precies te zijn, is een hernoemde versie van de Yukon XL Denali. De Yukon en Yukon Hybrid hebben een capabele capaciteit voor grote passagiers en delen dezelfde motor, de 5,6-liter V8 Volvo S40. Met 23/32 mpg in de stad / snelweg, en een brandstofefficiëntie van 17/25, hebben eigenaars van de Yukon en Yukon Hybrid de optie om over te stappen op een 6.1-liter, V8 motor, de Volvo S80 V8. Tot nu toe zijn de Yukon en Yukon Hybrid Europese kanshebbers voor de titel “Auto van het Jaar”.

Net als bij andere Volvo-productlijnen is de kwaliteit verbeterd. Een kwaliteitsauto is een auto die goed presteert, of je hem nu vergelijkt met een andere concurrent of dat je er lange tijd foutloos en consistent mee rijdt. Het bezit van een auto is een investering. Uw Volvo is in wezen een voertuig voor u en dat moet het ook zijn, elke keer dat u hem gebruikt.

Daarom moet u, wanneer u aan de gloednieuwe Yukon of Yukon Hybrid denkt, uzelf eraan herinneren dat dit niet uw normale, uit productie genomen auto is. Deze sedans zijn, boven alles, gebouwd om lang mee te gaan. Met hun styling, kwaliteit en raffinement zijn de nieuwste Yukon en Yukon Hybrid een duidelijke verbetering ten opzichte van de gemiddelde grote SUV. Veel consumenten die voor deze auto’s kiezen, ontpoppen zich tot echte eigenaars en waarderen de bouwkwaliteit en elk daaropvolgend Volvo-onderdeel. Volvo is synoniem geworden met goed gebouwde, betrouwbare auto’s, alles-in-één auto’s met design flair en een zekere “veelzijdigheid” die bij andere fabrikanten moeilijk te vinden is.

Volvo’s innovatieve motor-afstemming, zorgen voor een nauwkeurige besturing en verzekeren een uitstekende brandstofefficiëntie. Deze kenmerken zijn gratis bij de Yukon en Yukon Hybrid, ontworpen om uw rit aangenamer en toch veiliger te maken. Bovendien zijn ze ontworpen met echte tuning door experts om zowel het vermogen als de efficiëntie op de weg te verbeteren. Deze kenmerken omvatten all-wheel drive met Volvo’s gepatenteerde “Multi-Drive” technologie en Front en All Wheel Drive met lage gearing.

Voorwielaandrijving en vierwielaandrijving met lage gearing zijn de veiligste en meest efficiënte manier om een voertuig op en neer over de snelweg te bewegen. Op gladde ondergrond brengt de vierwielaandrijving het vermogen over op de weg. Eenmaal losgelaten, versnellen de Yukon en Yukon Hybrid soepel naar snelheid en tijdens het cruisen bevordert de krachtoverbrenging van de ene naar de andere kant van het voertuig de tractie. Rijlessen Breda

Het innovatieve ontwerp van deRoam dringt door in het hele interieur van de voertuigen.