Garage Katwijk

Wij zijn de enige autogarage in Nederland die twee diensten heeft. Onze medewerkers zijn buitengewoon ervaren om alle problemen op te lossen waarmee u te maken kunt krijgen wanneer u zelfs maar een paar kilometer naar uw kantoor rijdt. Onze diensten worden "The Interior Technology" genoemd omdat al onze producten zijn ontworpen om uw rit comfortabeler te maken. Van het exterieur van uw auto tot het bewaken van uw gezondheid tot de technische specificatie van uw interieur, ons bedrijf in Katwahi biedt u een complete service.

Onze diensten staan ​​24 uur per dag, 7 dagen per week voor u klaar en zijn daarom de perfecte plek om uw auto naar toe te brengen als u denkt dat hij wel wat hulp kan gebruiken. Of u nu een oude of nieuwe auto heeft, onze medewerkers in de garage kunnen het probleem beoordelen en u zo van de juiste oplossing voorzien. Na de workshops controleren de monteurs van onze garage de auto om er zeker van te zijn dat deze aan alle noodzakelijke veiligheidsnormen voldoet. Als de monteurs iets verkeerd merken, krijgt u de bijbehorende bon die u later helpt wanneer u probeert een eigen auto te kopen. De monteurs hebben ook bijnamen voor alle verschillende onderdelen van uw auto met hun exacte specificatie.

Al onze voertuigen worden volledig gewassen, geïnspecteerd en uitgerust, indien nodig voordat ze naar de werkplaats gaan, zodat de algemene staat van het voertuig wordt bereikt. Het personeel in onze garage bepaalt de norm voor alle voertuigen die onder hun hoede zijn en wij zijn waardevol na elke uitgevoerde onderhoudsbeurt. Vanwege hun alertheid worden de voertuigen meestal in de garage gezien voor problemen die aanvankelijk niet zo belangrijk leken, deze werkplaatsen zijn er immers op gericht u zo goed mogelijk te helpen alsof u hun klant bent.

Alle voertuigen moeten minstens één keer per maand worden onderhouden. Als het voertuig waarvoor u probeert te verkopen een belangrijke is, moet u dit vaker doen. Als u bijvoorbeeld een vintage exemplaar probeert te verkopen, moet u dit vaker doen. Maar lees eerst de serviceorder en de samenvatting van de sancties door. Als er een probleem is dat klein lijkt, moet u op zijn minst uw monteur informeren. In de meeste gevallen krijgen de monteurs het direct nadat u een klacht heeft ingediend. Als het echter nog steeds niet goed is, kunt u doorgaan en uw voertuig naar een andere garage brengen. De monteurs kunnen dan de storing verhelpen en u hierover informeren. Op elk ander moment zullen zij u adviseren hoe lang u op een oplossing kunt wachten. Bij de meeste garages duurt het langer.

Lees de lijst met onderdelen en hun beschrijvingen door, zodat u het probleem kunt identificeren. U kunt dan duidelijk zien wat u moet repareren. Breng uw auto naar de garage die het meest bekend is met het probleem van uw auto. U kunt dan uw specifieke onderdeel, als het niet gerepareerd is, laten vervangen. De prijs die in rekening wordt gebracht, is afhankelijk van het soort reparatie en de plaats waar u naartoe gaat. Lokaal is altijd goedkoper dan internationaal, bij voorkeur in de buurt van waar je woont. Servicecentra kosten meer omdat ze meer servicewagens hebben dan andere garages.

Bij het verkopen van een auto is het hebben van een volledige onderhoudshistorie op de auto van groot belang. Als u de best mogelijke prijs voor de auto wilt wanneer u hem koopt, is het een goed idee om een ​​volledig onderhoudslogboek te hebben. Met dit logboek kunt u de voertuigwaarde van uw bezit bewijzen. Het gebruik van de onderhoudshistorie als Aankoopcirculaire kan u ook helpen de auto te verkopen, als u tevreden bent met het uitgevoerde werk. Een exterieurcontrole wordt echter meestal niet overwogen in het verkoopproces. Het idee is om de auto zo goed mogelijk te repareren en te onderhouden. De staat van de auto spreekt voor zich.

Binnen de serviceafdeling zijn de monteurs beslist vakmensen. Ze weten wat ze doen. Ze zullen je vertellen wat er mis is en wat goed is. Zij vertellen u ook wat u van de auto kunt verwachten. Voordat u een beslissing neemt, moet u precies weten wat u zoekt in een voertuig. Het uiterlijk van de auto is net zo belangrijk als het brandstofverbruik ervan. Je kunt kiezen voor een sportwagen of voor een gezinsauto.

Ten slotte kunnen monteurs, ook al zijn ze geen professionals, een deel van hun slimheid naar de tafel brengen. Ze hebben mogelijk een reparatiehandleiding gemaakt waarnaar u zult verwijzen. Een handleiding waarin de specificaties van elk voertuig worden beschreven, zal zeer nuttig zijn. Elk onderdeel van het voertuig waarvoor u het moet vervangen, wordt vermeld in de handleiding.<|einde van de handleiding. Dit omvat items zoals motoren met distributieriem. Ook de geplande tijd om een ​​bepaald onderdeel te vervangen wordt vermeld. Deze handleiding bevat zaken als filters, accu's, stekkers en ontstekingssystemen. Een logboekopmaak wordt geschreven door het onderhoudspersoneel, waarin de uitgevoerde werkzaamheden worden beschreven. Dit boek geeft de standaardresultaten weer van het werk van het personeel.<|einde van het personeel en de reparateurs.