Geparkeerde Witte Coupé Tijdens De Nacht

 

Er is een gezegde dat iets het meest waarschijnlijk gebeurt nadat het gebeurd is. En ongetwijfeld zal occasion staan voor het net aangezette of aangezette van onder de liefhebbers. Een voorbeeld zou de lichtshow zijn die plaatsvindt als eerbetoon aan het dappere Russia special forces team dat Capt Edmund met succes levend van het dak van F1’sotes nokkenas haalde.

Het valt allemaal op zijn plaats, zie je. Dus als u wilt uw auto te verkopen en je hebt de titel in de hand, de eerste stap is om een boekwaarde toe te wijzen aan het, als een maatregel voor uw voertuig. Dit is een elementaire stap en een goede, niettemin is het een paar woorden waard.

Ik bedoel, hang er een prijskaartje aan en elke auto heeft een boekwaarde. Het telt allemaal voor iets. Dus wat is het nut van nog een doos op het raam en een prijskaartje erop?

Omdat, zoals we allemaal weten, verkopen een Doen is. En verkopen is delen. Het is eenvoudig maar duidelijker voor verkopers, omdat ze niet al die plusregels en komma’s en voetnoten hoeven in te vullen die al die dingen impliceren: de beschrijving, essentiële bijzonderheden over de auto, romptuuraanpassingen, beschrijving van de wenselijke auto-kenmerken om aan de verbeelding over te laten, de Gezocht-advertentie, de zeepkist, van alles en nog wat. Alle verkopers moeten denken aan de verkoop uitdrukking en de levering van dag tot dag leven met hun auto’s, evenals de kopers. Vroeg of laat zou bijna iedereen zijn auto willen verkopen.Slechts weinigen zouden de exacte prijs van hun auto vragen.Slechts weinigen zouden de moeite nemen om een eerlijk idee te geven over de waarde ervan.Slechts weinigen stellen nog elke vraag aan de klant dat is hun recht. Dat is een teken van intelligentie op zich. Liefdadigheid begint thuis, zou je kunnen zeggen.

Hier is een interessant verhaal, over een tijd toen niemand een auto had. Iedereen was op zoek naar een tweedehands auto, dat kon men zien aan de zwarte marktwaarde van tweedehands auto’s, of aan de manier waarop ze in de eerste drie jaar snel afgeschreven werden, en de nieuwe auto zat vast in de schulden en in een recessie. Al deze factoren duidden op een onmiddellijke correctie in de prijswaardering van een auto. Dat is een verhaal van nood en dit wordt gevolgd door een ander verhaal, de even dringende noodzaak, uit noodzaak, om mijn auto te verkopen.

Je auto verkopen in het vooruitzicht is een gok. De kunst van het verkopen wordt steeds complexer. Je zou een listige reclamecampagne kunnen voeren en erin slagen je auto winstgevend te verkopen. U zou ook duizenden euro’s kunnen uitgeven om uw auto een nieuw design te geven, door uw auto opnieuw te spuiten, hem een eigen kleur te geven en de onderdelen, de pasvorm en afwerking, de motor en de spading te tunen. Maar al deze strategieën gaan gepaard met een vierde stap. Dat is het laatste redmiddel bij het verkopen van uw auto in het vooruitzicht. Dat is de verkoopprijs. De plaatsing van de betreffende auto in de markt is het meest openlijke maar verborgen gevaar. De auto wordt gezien als een product, niet als een woning. Een koper heeft geen ideeën over zijn geschiedenis of toekomst. Hij is gefascineerd en neemt pas het heft in handen nadat hij de auto heeft geïnspecteerd en zijn kalmte heeft bewaard.

De kunst van de deal is de deal goed af te handelen. Dat is je auto idee particulier verkopen. Een tijd lang huurde ik een grote advertentieruimte bij een plaatselijk krantenmagazijn. Met behulp van krantenadvertenties probeerde ik mijn idee te verkopen. Maar ik moest een zeldzaamheid zijn. Slechts één of twee mensen kenden mijn idee. Het is een opgelost probleem of ik eerlijk genoeg ben met mijn hachelijke situatie en bereid ben te dealen of niet. Er is een goede dealmaker bij me nodig om mijn idee te verkopen. We hadden een face-to-face ontmoeting. En we maakten een deal. Terwijl we spraken, onthulde ik mijn plan. En hij benaderde me als een koper en vroeg me de prijs.

Weet je, er zijn duizenden methodes om mijn auto te verkopen. Maar de kunst die het langst duurt is overtuigen en overhalen. En het is niet de gebruikelijke manier om je auto te verkopen.

Een auto kopen is als een boek kopen en dan denken dat je gewoon kunt afdingen op wat finesses en minder kunt betalen dan de vermelde prijs. Het kan een leugen zijn. Ik kende de mijne. Ik had gekeken naar de blauwe boek prijs. Die was verrassend lager. Maar ik heb minder geboden dan de blauwe boek prijs. De mensen die echt wilden dat ik mijn auto verkochten waren woedend over mijn gebrek aan intentie. Ze gaven me zo’n geweldig prijsbod dat ik geen kilometer niets had gedaan om het te verdienen. Mijn houding werd afgewimpeld en ze namen een besluit om mijn auto te kopen.

Welke prijs moest ik hen geven? Moet ik de houding van een zakenman aannemen en naar manieren zoeken om snel van mijn auto af te komen en zijn leven niet te verlengen? Car service Duiven