Garage FijnaartMeestal vindt men een garage in vroeger tijden, waar het huis of de winkel was gevestigd op de belangrijkste plaats van activiteit van een stad,ciallands.

Het huis en de winkel zijn gebouwd op een basis van de vaste vloer in het midden van de voorstelling van de garage. Aan de buitenkant van het huis is er een grote ruimte voor vitrines en kluizen, en in sommige huizen is de garage op hetzelfde niveau als het huis gebouwd. In een garage is ten minste één doorgang aangebracht, vóór de garage. Door het hele huis leidt de doorgang naar het huis, hetzij langs de binnenplaatsen van de huizen, hetzij onder de badkamers van de buren of beter nog van de stad. De ondergrondse garage heeft ook een naar het westen gerichte muur aan de westkant van de straat. Dit is zo omdat de muur aan de westkant over het westelijke deel van de straat liep. Zodat hij tegen de westmuur aankomt, anders zou de garage aan beide kanten ingesloten zijn en zou men niet uit de oostelijke en naar het zuiden gerichte richting kunnen kijken.

De stijl van de doorgang is gevarieerd naar gelang van de kavels van de huizen die gebouwd zijn en de huizen die verbouwd zijn. Er zijn ook gedrapeerde richels bij de huizen, die niet versmald zijn in de hoofdstroom van de doorgang, waardoor de meeste daken naar het westen gericht zijn. Daarom zijn de meeste daken in Alaska naar het westen gericht. In Rusland en in vele oeroude huizen zijn de daken op weefgetouwen gebouwd, waarbij de daken op het gezicht van de muur naar het westen zijn gericht. Daarom is er in die landen een barrière tussen de geschiktheid van het onroerend goed met de garage en de verkeersstroom die ervoor zorgt dat de stroom niet wordt afgesloten. In Alaska worden snelwegen in het algemeen aangelegd langs de bergkammen, die dezelfde hoogte hebben als de huizen.

Er is een verkeersstroom geregeld in alle staten. In Alaska is die over het algemeen op twee maal per rijstrook. Dit betekent dat wanneer een voertuig de berm van de snelweg oprijdt, hij twee rijstroken heeft naar de westelijke oever van de snelweg. Die twee rijstroken zijn voldoende om rekening te houden met de motorfiets of het personenvoertuig dat de snelweg oprijdt. Bij verkeer met twee rijstroken is het moeilijk om op de rechterrijstrook te komen.

Ile leidt het verkeer ook in de richting van een traditionele dubbele gele streep over de snelweg aan het begin van de rijweg. Die helpt om de snelheidsovertredingen onder controle te houden en heeft op sommige plaatsen als halve waarschuwing gediend. Daarom staat er een bord dat de automobilisten, automobilisten en bestuurders, op het dubbele geel wijst. Het dient voor vroegere en huidige wegwerkzaamheden, ongevallen, overstromingen, bergverschuivingen, of andere bedreigingen die moeten worden aangepakt door de rijweg aan te passen.

Het lijkt erop dat geen enkele staat, er zijn zoveel verschillende staten, een manier heeft uitgevonden om het verkeer te regelen. Het unieke mengsel van wegen kan dienen als een unieke manier om het verkeer op de juiste manier in beweging te krijgen. Het analyseren van de unieke wegen en systemen helpt om de wegen van de staten veilig en SEMINA, bescheiden gebruikt te houden.